EvoForm
Skyrim Irk Rehberi Bölüm 1
Konu ART2355 Tarafından başlatıldı
Total Sent Messages: 2
Those who follow the issue: 0
Recently Sent Messages: 25-August-2013 13:01
Start Date of Thread: 15-August-2013 18:08
>Duyurular >Oyun Rehberi > Skyrim Irk Rehberi Bölüm 1
15-August-2013 18:08 #0
ART2355
[**]Yeni Üye
Öncelikle tüm hakları oyundelisiyiz.net 'e aittir izinsiz kopyalanamaz ve paylaşılamaz.Site tamamen bana aittir.

KARAKTER YARATMA VE IRK SEÇİMİ
Skyrim’de seçilebilir durumda tam 10 ırk bizleri bekliyor. Her bir ırkın kendine özel güçleri ve skill bonusları var. Irklar genel olarak üçe ayrılıyor; İnsan, Elf, Yaratık.

Gelin merceğimizi elimize alalım ve Tamriel sakinlerimizi detaylı bir şekilde inceleyelim.

A)İnsan Irkları:
1. Nord:
Ana yurtları Skyrim olan cesur savaşçılardır. Aynı zamanda Tamriel’e ayak basan ilk insanlardır. En büyük kahramanları Tamriel’i fetheden Tiber Septim’dir. Septim’lerin soyu Martin Septim ile sona ermiştir (Bkz. TESIV:Oblivion). Genel olarak savaşçı sınıfıdırlar.





Yetenek: Buz (Frost) büyülerine karşı %50 dayanıklılık.
Özel Güç: Battlecry. Düşmanın 30 saniyeliğine savaştan kaçmasına neden olan bir büyüdür. Günde bir kez kullanılabilir.
Yetenek Bonusları: (+10) Two Handed ve (+5) Block, Light Armor, One Handed, Smithing, Speech.

2. Imperial:
Cyrodiil’den gelen Imperial’ler, Nord’larla kanlı bıçaklıdır. Sebep ise Skyrim Kral’ının bir Nord tarafından (U. Stormcloak) öldürülmüş olmasıdır. Ticarette, savaş sanatlarında usta insanlardır.


Yetenek: Imperial Luck. Imperialler sandıklarda daha fazla para bulurlar.
Özel Güç: Voice of the Emperor. Etkileşimde bulunduğu kişileri etkilemesini sağlar. Günde bir kez kullanılabilir.
Yetenek Bonusu: (+10) Restoration ve (+5) Block, Destruction, Enchanting, Heavy Armor, One-handed.

3. Breton:
High Rock’da yaşayan Breton’lar, kıtanın en iyi defans büyücüleridir. Yıkım büyülerine karşı durma konusunda Altmer’lerden çok daha başarılıdırlar.


Yetenek: %25 Büyü Koruması
Özel Güç: Dragonskin. Büyü hasarı almaz ve düşman büyüsünün manasının %50’sini emer. Günde bir kez kullanılabilir.
Yetenek Bonusu: (+10) Conjuration ve (+5) Alchemy, Alteration, Illusion, Restoration, Speech.
Ekstra Büyü: Conjure Familiar. Sizinle savaşması için kurt hayaleti çağırırsınız.

4. Redguard:
Hammerfell’den gelen bu savaşçı ırk, hızı ve dayanıklı yapısıyla nam salmıştır.


Yetenek: Zehirlere karşı %50 dayanıklılık.
Özel Güç: Adrenaline Rush. Stamina’nın, altmış saniyeliğine yirmi beş kat hızla dolmasını sağlar. Günde bir kez kullanılabilir.
Yetenek Bonusu: (+10) One-handed ve (+5) Alteration, Archery, Block, Destruction, Smithing.





B) Elf Irkları
1. High Elf (Altmer):
Skyrim’de pek sevilmeyen uzun boylu ve sarımsı cilt rengine sahip saf-büyücü ırkıdır. TES oyunlarında büyücü olarak en çok tercih edilen sınıftır.


Yetenek: (+50) Magicka. (Başlangıçta ekstra stat puanıyla gelen tek ırktır.)
Özel Güç: Highborn. Magicka, 60 saniyeliğine 25 kat hızlı dolar. Günde bir kez kullanılabilir.
Yetenek Bonusları: (+10) Illusion ve (+5) Alteration, Conjuration, Destruction, Enchanting, Restoration.
Ekstra Büyü: Fury. 6. seviyeye kadar olan tüm yaratık ve insanlar, büyüye maruz kalınca kontrolünü kaybedip, çevresine saldırır.

2. Wood Elf (Bosmer):
Valenwood ormanlarında yaşayan Bosmer’lar, Tamriel’in en iyi okçularına sahiptirler. Hırsız rolleri için biçilmiş kaftanlardır. Benim de TES evrenindeki favori ırkımdır.


Yetenek: Zehir ve hastalıklara karşı %50 daha dirençlidirler.
Özel Güç: Command Animal. Çevredeki tüm hayvanlar, 60 saniye boyunca düşmanlarınıza saldırır. Günde bir kez kullanılabilir.
Yetenek Bonusları: (+10) Archery ve (+5) Alchemy, Light Armor, Lockpicking, Pickpocket, Sneak.

3. Dark Elf (Dunmer):
Morrowind’den gelen büyük savaşçılar ve büyücüler olan Dunmer’lar, diğer elf ırkları gibi Skyrim’de pek sevilmezler. Hatta Windhelm halkı, onları Thalmor casusluğuyla bile suçlar. Oyundaki her röle kusursuz bir biçimde adapte olabilirler.


Yetenek: Ateşe karşı %50 dayanıklılık.
Özel Güç: Ancestor’s Wrath. Atalarının güçlerini kanlarında taşıyan Dunmer halkı, ateşten bir büyü aurası yaratabilir ve 60 saniye boyunca yakındaki tüm düşmanlara 8p/sn. hasar verebilirler. Günde sadece bir kez kullanılır.
Yetenek Bonusları: (+10) Destruction ve (+5) Alchemy, Alteration, Illusion, Light Armor, Sneak
Ekstra Büyü: Spark. Düşmana uygulandığı süre içinde 8p/sn. şok hasarı verir.

4. Orc (Orsinium):
Son elf ırkımız olan orclar, son derece sevimli dişlere ve hoşgörülü bir yapıya sahiptirler. Skyrim’de kendi kalelerinde yaşayan orclar, ticaret haricinde şehirlere pek uğramazlar. Markhart demircisi Ghorza gra-Bagol, tek istisnadır. Orklar dayanıklı savaşçılardır ve diğer savaşçı ırklarının aksine büyücü rollerinde de başarılıdırlar.


Yetenek: Yok.
Özel Güç: Berserker Rage. Alınan hasarı yarıya indirir ve saldırıyla verilen hasarı iki kat arttırır. 60 saniye sürer ve günde bir kez kullanılabilir.
Yetenek Bonusları: (+10) Heavy Armor ve (+5) Block, Enchanting, One-handed, Smithing, Two-handed.
Özel Statü: Blood-Kin. Orcların yerleşim bölgelerine rahatça girip çıkabilirler. Diğer ırklar, Formaster Fingers görevini yapmadan orc kalelerine giremez.

C)Yaratık Irkları
1. Argonian:
Black Mash’ın bataklıklarında yaşadıkları düşünülen Argonianlar, insan ile kertenkele arasında kalan bir görünüme sahiptirler. Kertenkelelerin sıra dışı yenilenme özelliklerine sahiptirler.


Yetenek: Hastalıklara karşı %50 dayanıklıdırlar ve su altında nefes alabilirler.
Özel Güç: Sağlıklarını on kat hızla yenileyebilirler. Bu özellik günde sadece bir kez kullanılabilir.
Yetenek Bonusları: (+10) Lockpicking ve (+5) Alteration, Light Armor, Pickpocket, Restoration, Sneak.

2. Khajiit:
Skyrim de oldukça az sayıda olan Khajiit’ler kaplan ile insan arasında bir görünüme sahiptirler. Yüksek hareket kabiliyetleri vardır. Skyrim şehirlerine giriş izinleri yoktur. Nord’lar, onları güvenilmez bulurlar. Ülkede, ticaret karavanlarında ve bazı haydut kamplarında görülürler. Hırsız, suikastçı ve savaşçı rollerinde başarılıdırlar.


Yetenek: Silahsız dövüşlerde pençelerini kullanarak (+15) hasar verebilirler.
Özel Güç: Night Eye. 60 saniyeliğine karanlıkta görme yetisi kazanırlar. Günde bir kez kullanılabilir.
Yetenek Bonusları: (+10) Sneak ve (+5) Alchemy, Archery, Lockpicking, Pickpocket, One-handed
25-August-2013 13:01 #1
Smart_Fly
[*] Çaylak
Bunu okumaya üşenirim cidden *-*
X
Login



Version: λ 2.6.6